Nervös!

Måste skriva om en ganska rolig händelse
nu direkt när jag fick veta det :) det kommer
förmodligen bli så här iaf !
Var inne på Facebook nu och då skrev
en gammal klasskompis till mig , som jag
gick med på lågstadiet ... Hon frågade om jag
hade storlek 34 i kläder och det har jag ju , och
så frågade hon om jag ville gå modell åt henne !
hon går mode och design på samma skola som
mig och då brukar dom ha lite modevisnnigar och så
ibland , och då behövde hon någon till hennes kollektion ,
tycker det är jätte duktigt av henne att ha gjort
de här kläderna helt själv ! :) så jag ska ha någon
lite kortare klänning som man visar ryggen på , och så , vet
inte helt :) så då ska hon höra av sig till mig när vi
ska öva och så , är jätte spänd redan nu ! :) är inte
van vid sånt hehe :) känns väldigt kul att hon frågade just
mig hehe :) hon trodde den klänningen skulle passa mig perfekt :)
så nu är jag jätte spänd , hoppas det kommer gå bra :)
ville bara skryta lite med det haha ;) ne men det
blir spännande :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

shit vad coolt:) vad kul för dig:) du kommer bli perfekt:)

2012-05-22 @ 22:23:26
Postat av: Sara

Grattis vad kul1:)

2012-05-22 @ 22:23:39
Postat av: Maja

åh shoit vad spännande:) det kommer gå galant för dig:)

2012-05-22 @ 22:24:00
Postat av: Lina Andersson

du ser redan ut som en modell så det passar dig perfekt:)

2012-05-22 @ 22:24:23
Postat av: Melissa

du behöver itne vara nervös du kommer klara det hur bra som helst:) bäst kommer du va!<3

2012-05-22 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0