Lördag

Nu var det ett par dagar sen jag bloggade
men har inte haft tid... har så mycket i skolan
så man blir helt överhettad av alla prov
hit och dit och slutprov hej och bla bla bla ...
vill bara sluta i skolan nu ! aldrig mer skola
säger jag !!
får se vad som händer ikväll , får lust att
städa hela lägenheten , en riktig städning och göra
i ordning och fixa så det kanske jag sysselsätter
mig med ikväll/natt ;D
kollar Vampire Diaries nu och pluggar !
har precis skrivit klart mitt svenska nationella
tal , riktigt bra tycker jag det blev :)
men är nervös ! hatar att stå inför klassen
men vi ska vara halvklass men iaf ...
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

ne förstår att det är mycket i skolan nu sista:/ jobbigt, men du klarar det :)

2012-05-05 @ 16:52:14
Postat av: Anonym

usch håller med,det är det värsta att stå och prata inför folk! usch!!

2012-05-05 @ 16:53:02
Postat av: Lina

vamprie diaries!!:D>3

2012-05-05 @ 16:54:01
Postat av: Anonym

plugga på:) bra där!

2012-05-05 @ 16:54:20
Postat av: Ma

Alla är nervösa och det ska man vara, då vill man ju göra ett bra jobb. Gumman du har talang så prata lugnt och tydligt så kommer det gå hur bra som helst:)

2012-05-05 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0