En stor förändelse !

Hade kusinen här på besök igår , hon
skulle fixa mitt hår och färga det till
balen :) och sen skulle vi testa balfrisyr ...
det  gick bra med färgningen , det blev
väldigt blondt :) men det enda negativa med
det var att mitt hår blev så fruktansvärt slitet !!!
det gick inte ens att borsta .... usch vad hemskt
det var , kändes som jag skulle tappa allt hår !
så jag sa till henne :  ta saxen och gör vad du vill ,
klipp av hela håret om det behövs ! "
tur som det var så behövdes inte hela klippas
av men en jäkla bit blev det ...
tycker jag ser så mycket äldre ut i kort hår , vill
ah långt hår :( men det kommer växa mycket fortare
nu när allt det "sjuka" håret är borta , så hoppas
det växer sjukt snabbt ! :) men är nöjd iaf :)
får bara se hur jag ska göra på balen , nu när det är så
kort så går det knappt göra nått men det löser jag och
kussen :D
'
Från detta till : Då
'
Till detta : Nu
'
Vad tycker ni ? :)
'
Jag blir så ledsen när jag ser hur långt håret var , men det
växte inte mer , och det var mitt fel , hade jag klippt topparna
oftare så hade det varit mycket friskare ! så det ska jag göra
i fortsättningen ! men saknar redan det där långa :(
Aja det kommer tillbaka :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Madde

var inte ledsen det var ju hur fint som helst!:) du är fin i både och:) och ja det kommer växa ut snabbare än du anar! :) kram på dig!

2012-05-21 @ 20:49:31
Postat av: Melissa

otroligt snygg är du!:)

2012-05-21 @ 20:49:48
Postat av: Annie

snygging:) du ser ut som en riktig modell :) på alla bilderna!:)

2012-05-21 @ 20:50:27
Postat av: Amanda Andersson

snällt att hon hjälpte dig:) du blev jätte fin det ska du vara nöjd över:)

2012-05-21 @ 20:51:04
Postat av: Hanna

då var det ju bra att du klippte dig nu då:) det blev väldgit fint det ska du veta:)

2012-05-21 @ 20:51:39
Postat av: Lina Andersson

ÅH vad fin du blev:) du passar jätte bra i kort:) och långt med men det här var en föränding det var skit snygg:)

2012-05-21 @ 20:52:06
Postat av: Agge

ska också klippa mig snart:) men vet inte hur, och det där var väldigt fint så ska nog göra så att jag ser likadan ut som dig:) och så ska jag färga mig blondt:)

2012-05-21 @ 20:52:48
Postat av: Maja

du är väldigt vacker:)

2012-05-21 @ 21:34:27
Postat av: Alice

det blev väldigt fint:)

2012-05-21 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0