Already home

Det var en kort skoldag, läxförhöret gick
nog bättre än jag hade trott men det
var ändå jobbigt , för vissa saker fattade
jag ingenting av! men men behöver nog inte
göra om det iaf ;) har ändå kastat papprena
så då kan jag inte göra om det haha ;D
är hemma nu iaf , har precis lagt i tvätt , och så
ska jag äta snart och senare blir det gymmet :)
pappa eller mamma kommer in idag med så
träffar väl dom med en stund :)
imorgon blir det två lektioner , religion/samhälle
och sen svenska , sen efter det ska vi vara i bageriet
hela dagen ! eller så länge som vi behöver , får vara kvar
till 8 om man vill för på torsdag är det sista gången
för alltid som vi är i bageriet och det är  då handledarna
ska komma och bedömma det vi ska göra så det är det
sista slutprovet :) as sköööönt !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

tur att de gick bättre än förväntat:)

2012-05-22 @ 14:02:40
Postat av: Hanna

hoppas de går bra på slutprovet då:D

2012-05-22 @ 14:02:58
Postat av: Lisa

vad skönt att slippa de sen då:) om du inte vill jobba med de iofs:)

2012-05-22 @ 14:03:25
Postat av: Anonym

säger ju det du kan bara du vill1:) duktigt!

2012-05-22 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0