Tisdag

Ber så hemskt mycket om ursäkt ! nu är det
riktigt dåligt av mig , men har inte haft
lusten att blogga , vet inte varför men känner
att jag inte haft nått att skriva om men om jag tänker
efter så har jag har jag hur mycket som helst !!
vet inte vart jag ska börja ?
kan börja med att säga att jag och sötnosen i fredags
åkte till Stockholm och vi kom hem igår ! det
har varit hur kul som helst :) vi har hälsat på
alla hans systrar och träffat deras familjer , sen
har vi sovit hos hans mormor och morfar och hans
mamma var där också :) så det har varit super trevligt !
dock att det finns väldigt mycket idioter i stockholm !
vi blev av med våra registeringsskytlar på bilen , både
fram och bak .... så det var massa strul med det , men igår
så löste vi allting innan vi åkte hem :) så det var ju
tur annars hade vi inte kommit hem !
vi åkte pendeltåget och gick runt på stan en hel dag :)
trots att han led så fungerade det iaf haha ;) fattar
inte varför inte killar tycker om att gå i affärer ? ;o
det är ju det roligaste !! :D haha ne finns roligare saker
men det är kul iaf ! :)
'
Ja och idag så har jag sovmorgon , börjar inte förens vid 12
men ska åka runt 11 tiden för ska äta med mina fina vänner ! <3
dock i matsalen men iaf haha ;) sen har jag bara en lektion , sen
ska jag ut till IKEA och köpa en ny trådback , det behövs , det
ser för jävligt ut i bastun !!! så ska fixa i ordning det , men ska
träna först innan jag åker hem sen :)
det är så himla skönt med körkort asså ! älskar det !!!! :D
'
Sötnosen kommer som vanligt sen ikväll ! vi har
varit med varandra varje dag ända sen vi träffades
första gången , och jag har inte tröttnat på honom
det minsta !!
'
Ne men nu ska jag packa och göra mig klar , sen drar
jag till skolan :) lovar att jag ska bli bättre på
bloggningen !!!
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maria

skönt att äntligen få se ett inlägg igen!!:) låter som du haft det bra du:)

2012-03-20 @ 10:40:58
Postat av: Markus

vilken snygging:*

2012-03-20 @ 10:41:17
Postat av: Anna

låter som ni haft det riktigt mysigt då ju:) kul att hälsa på hans släkt ju:) ha det underbart! puss!

2012-03-20 @ 10:41:43
Postat av: Lisa

kan ju va skönt med en paus från bloggandet med men nu hoppas jag du fortsätter:)

2012-03-20 @ 10:42:22
Postat av: Anonym

vilka jävla svin;i palla sno nåns skyltar:S

2012-03-20 @ 10:42:50
Postat av: Anonym

ha en toppen dag:) skönt att du börjat blogga igen:)

2012-03-20 @ 10:43:12
Postat av: Johan

snygg du är:)

2012-03-20 @ 10:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0