Söndag

Hej hann inte blogga igår för var verkligen
upptagen hela dagen !
Vi gick upp vid kvart i 6 och sen åkte
vi vid halv 7 ... har aldrig varit uppe så tidigt
en lördag ;o så åkte vi ut med båten till
en liten ö ! usch hatar att åka båt och sen när
det inte går så snabbt heller , men det gick bra ...
det var svinkallt på morgonen och det blåste och
var mulet så då kände jag att detta var inget för
mig ... men framåt 9 tio klarnade  det upp och vid 10 var det
sol :D så¨då blev det bättre och vi hade gjort
upp en eld så jag kunde värma mig för
mina ben var helt stenfrusna !!
vi var väl kvar till halv 1 eller 2 kanske klockan
var ? jag vet inte men nånstans runt där ...
vi fick ingen fisk ... elller jo en flundra haha ;)
Sen när vi kom hem så åkte vi till Tommy , Eriks
kompis och så var vi där hela kvällen och hjälpte han
sen skulle dem flytta eriks båt och då hade Tommy sin
lilla flicka där så jag fick vara barnvakt hehe , det
gick bra faktsitk hon vänjde sig vid mig rätt fort :)
1 och ett halvt år är hon bara , och väldigt söt :)

Kommer väl lite bilder sen när jag har tid :)

idag är jag själv , Erik stack tidigt idag och skulle
fiska och jag ville inte med idag haha ;)
så jag har hela lägenehten för mig själv ;D
ska väl vara lite duktig och städa sen kanske ?
Nu sitter jag och kollar på Nils Karlsson pyssling
och sen börjar Lotta på Bråkmakagatan hehe :D
sånna program är roliga ! och så ska jag äta
frukost nu med :)

Hörs senare ! det är fint väder idag med ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju som en riktig upplevelse :) kul :)

2012-03-25 @ 09:06:28
Postat av: Linnea

det vill jag gärna se bilder på :)

2012-03-25 @ 09:06:53
Postat av: Ludde

nils karlsson är skit rolig ju:D

2012-03-25 @ 09:07:38
Postat av: Emma

aw vad kul att vara barnvakt åt en sån liten tjej:)

2012-03-25 @ 09:08:11
Postat av: Madde

ha en bra dag ut i det fina vädret:)

2012-03-25 @ 09:09:36
Postat av: Lisa

lotta på bråkmakargatan är väldigt rolig:)

2012-03-25 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0