Lördag

Jaha nu var det ett tag sen jag skrev
igen , har fan inte tid asså
vet inte varför men aa det blir så
ibland .... har haft en bra vecka
iaf ... nu är jag hemma på Öland
det vankas kalas ikväll , dubbelkalas !
för morfar och kusin Amanda ..
oväder var det när jag körde med ,
kul med snö :s inte alls !!!!
sen imorgon in till Kalmar
igen , då skla syrran åka med
mig in ;) så får pappa köra själv
haha ;D

Känns tråkigt att vara utan min
älskling inatt :( första natten
utan varandra sen vi träffades ,
och det var över en månad sen !
eller andra gången blir det nog om jag tänker
efter , men iaf :( aja får träffa
honom imon igen :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med kalas:)

2012-04-03 @ 13:57:37
Postat av: Anonym

oj att ni inte blir trötta på varandra?;o

2012-04-03 @ 13:58:01
Postat av: Maja

usch snööö

2012-04-03 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0