Lär känna mig!

Namn: Erika Hallberg
Ålder: 18


Ursprung: Sverige

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min pojkvän!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Bloggade ;)
Det sista du sa högt: Jävla skit skola, jävla skit datorer, jävla äckel mat!
Det senaste någon sa till dig: Någon är arg idag ;)
Vad har du druckit idag: Vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt: Macka
Vad var det senaste du köpte: Ett mobilskydd
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå/blå
Vad är det för väder hos dig nu: Det är kväll!
Godaste glassmaken: Ben&Jerrys Nuts ! riktigt god var den!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja annars skulle jag inte ha pojkvän nu <3
Sover du tungt: Nej
Drömmer du mardrömmar: Ja ibland

Trivs du med ditt jobb: Det är det bästa!
Favoritklädsel: Tights och en tunika eller ett långt linne och tjocktröja!
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg med en stor Zlatan planch ! <3
Vad gör dig glad just nu: Att min pojkvän kommer om ett tag!
Vad ska du göra härnäst: Göra mig i ordning efter duschen
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Väldigt cepe trött ...
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon eller nattmänniska: Både och 
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj, pojkvännen <3
Är du kittlig: Ja lite
Snarkar du: Nej!
Stjärntecken: Tvillingarna
Stökigt eller välstädat: Välstädat såklart!
image description
'
Lite gamla bilder!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt kul att läsa:) och fina bilder:)

2012-03-21 @ 19:27:41
Postat av: Emanuel

najsiga bilder:)

2012-03-21 @ 19:28:11
Postat av: Linus

Zlatan!! :D det är rätt!

2012-03-21 @ 19:29:11
Postat av: Anonym

snygg!

2012-03-21 @ 19:30:58
Postat av: Anonym

fin du e:)

2012-03-21 @ 19:31:20
Postat av: malin

snygg baseballjacka:)

2012-03-26 @ 11:32:55
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0