Home sweet home !

Känner mig duktig , redan 3e inlägget idag :D
nu är jag på G igen ! efter skolan så kom Sara
d¨, hon hade hämtat mina studentkläder på kåren
så jag fick dom :D sen åkte vi ut till modehuse , men
hon hittade inget , sen åkte vi till IKEA och handlade lite och
fikade :) mycket trevligt ! sen släppte jag henne vid bussen
och jag åkte och tränade ! det var väldigt skönt att
träna !! har varit uppehåll nu i några dagar , ska träna
varje dag nu !! nästan ^^
efter det åkte jag till maxi och handlade ,
s nu är jag hemma och ska fixa och dona lite ,
håller på att tvätta mina och pojkens kläder
sen måste jag vänta med att fixa trådbacken
tills han kommer för han har hammaren med sig !!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dukgit du är :) ha en rba dag!

2012-03-20 @ 17:28:55
Postat av: Hanna

ojoj vilken hemma fru;)

2012-03-20 @ 17:29:34
Postat av: Maja

visa bild på studentkläderna:)

2012-03-20 @ 17:31:06
Postat av: Linnea

skönt med träningen:) träna inte ihjäl dig bara:)

2012-03-20 @ 17:36:58
Postat av: Anonym

hoppas på fler inlägg sen:)

2012-03-20 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0