Söndag

Hejsan hoppsan ! det blev en extremt
lång kväll igår haha ! men extremt rolig
också :)
gick ut redan vid 9 för jag tänkte jag ska in
på Olearys för då tar dom inte legitimation
men tror ni inte vakterna stod där då ;o
så jag kom inte in :( så fick gå till km så
länge och så kom Peter dit sen , så vi satt där
med några kompisar till klockan 1 , sen
kom jag ju bara in på The rock men jag ville
inte in där , så vi testade på Olearys igen , och
vet ni vad ? jag kom in !!!! :D jag behövde inte
ens visa legg :D så jäkla glad jag var :D
så vi var kvar där till 3 sen åkte vi över
till Öland och lämnade en kompis och sen till
donken för jag var så jäkla hungrig ;D så
åt mat vid halv 4 tiden haha ;D sen hem och
somnade kanske vid 5 ! sen upp vid 11
idag , hoppas jag kan somna sen ikväll :/
'
Har varit med mamma och mormor och handlat
lite och nu är jag hemma så måste plugga
stenhårt nu !!
'
/  eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

fa ofta dom tog legg då;o tur du kom in sen iaf:)

2012-01-22 @ 15:32:54
Postat av: Jonte

haha ne vem fan vil va på the rock;D tur du kom in på olearys sen;D

2012-01-22 @ 15:34:41
Postat av: Linus

hoppas det gårbra så att du kan somna ikväll:)

2012-01-22 @ 15:38:48
Postat av: Madde

ha en fortsatt trevlig kväll:)

2012-01-22 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0