Söndag

Förlåt för att det inte blev nån updatering
igår men jag var med pappa hela dagen !
han kom till mig typ vid 1 tiden eller nått
och så åkte vi till ICA och handlade baguetter
och så åt vi lite och sen övnnigskörde
vi massa , ända till påryd haha ;D det
var kul :) sen hem och göra oss i ordning lite
och sen gick vi och åt på Zorbas och sen
gick vi till Pipes och tog oss en liten jäkel haha ;D
sen kollade vbi när bilarna körde genom larmgatan ,
var as kallt ute men men ! så vi gick in på Krögers
en stund och vilade , och sen gick vi ner till baronen
och kollade bilarna och sen
vid 9 tiden satte vi oss på Olearys !
så jäkla gutt att jag fick va där inne
pp en lördag :D det var as kul !
sysslingen kom och sen massa andra
kompisar träffade jag så det var
en riktigt lyckad kväll !
kom hem vid halv 4 haha , sysslinge skjutsade
hem pappa och mig ;D
'
Idag har vi tränat en stund och övnnigskört
igen och hjälpt till att städa på gymnasten
och nu är jag hemma och ska plugga lite
så jag har det gjort så att jag kan stenplugga på
ett prov imorgon kväll ...
sen börjar Handbolls VM ikväll , det får
vi inte missa !! love it !!
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

låter som en riktigt toppen kväll/natt:)

2012-01-15 @ 16:00:58
Postat av: Anonym

såg dig där;) snygging:*

2012-01-15 @ 16:01:13
Postat av: Adam

handbolllllen får vi fan itne missa ;o

2012-01-15 @ 16:02:28
Postat av: Johan

håller med en riktig kanon kväll igår:) sööötnos!

2012-01-15 @ 16:08:01
Postat av: Julia

ha en trevlig kväll!:)

2012-01-15 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0