Onsdag

Blev lite dåligt med bloggning
igår men hade inte tid haha ;) så
får skriva lite nu , var hemma hos sysslingen
i hans nya lägenhet , fy fanken vad
fin den var asså ! :) men han
behöver lite fler möbler haha ;) men
det kommer med tiden ;D så vi spelade
lite kinect och bakade kladdkaka :) vi
var där från halv 4 ungefär till 10 på
kvällen haha ;D as roligt var de :)
och vilken storm de var ute ;o usch !
'
Syrran och jag var vakna till typ 2 inatt
haha , läste lite i Zlatan boken sen
somnade jag ;D
och idag gick vi upp vid 1 ;o haha
så länge har aldrig syrran legat i
sängen , men aa hon tjatade på mig
att vi skulle upp men men ;D så
har ätit frukost och städat lite , eller
håller på med städningen ;D
och tvättar gör jag med !
ikväll blir det lite tacomys :)
'
Skulle ha varit på simhallen idag
men när jag vaknade så kände
jag att jag hade väldigt ont
i halsen :/ så vi struntade i det !
och imorgon ska vi gå på stan en
stund :)
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maja

så söta ni va då:)

2012-01-04 @ 14:59:04
Postat av: Julia Andersson

låter ju som att ni hade en riktigt trevlig kväll då ju:))

2012-01-04 @ 14:59:31
Postat av: Daniel

shit vad länge ni var där då;o

2012-01-04 @ 15:00:00
Postat av: Adam

bjud på tacos då:D

2012-01-04 @ 15:01:01
Postat av: Linnea Johnsson

uscha du får skrya på dig:)

2012-01-04 @ 15:03:05
Postat av: Karin

krya!!:)

2012-01-04 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0