När man inte har nått bättre för sig ...

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Har varit helt själv idag!

3. Hur lång är du? 162 cm ungefär

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Mysteriet på Greveholm

5. Vem ringde du senast? Minns inte

6. Vem ringde dig senast? Pappa <3

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vad ska du köpa för lönen ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, det beror på vad det är man vill prata om, fast föredrar helst att ta allting i verkligheten !

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det , sambos ;)

10. När såg du senast din mamma? Åt helvete för länge sen :(

11. Vilken ögonfärg har du? Grön,brun,gula

12. När vaknade du i dag? 1 !

13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for Christmas

14. Vilken är din favoritplats? Gymmet ! ;)

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan haha ! ^^ ;)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en lyxvilla med en snäll och trogen pojkvän ! ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag sov som en sten som barn !!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Louise , hela  hon gör så att man skrattar :D and I fucking love that girl ! <3

19. Hur stor är din säng? Lagom

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med !!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Haha , Öland & Kalmar

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor utomhus, strumpor inomhus, barfota på stranden ! ;)

26. Är du social? Jag är föööör social ibland ;)

27. Vilken är din favoritglass? Isglass helt klart, typ skruven eller nått ;)

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka ! (Y)

29. Tycker du om kinamat? Älskar det , fast hellre thai !

30. Tycker du om kaffe? Noway, ska dock lära mig dricka det ...

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller apelsinjuice

32. Sover du på någon särskild sida? Nej ligger lite överallt!

33. Kan du spela poker? Ja jag äger ! host host *

34. Tycker du om att mysa/kela? Det är det bästa som finns!♥

35. Är du en beroendemänniska? Beror på , är beroenda av telefonen iaf ! <3

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp ett par st ;)

37. Vill du ha barn? Självklart, dock inte nu ...

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska och rövarspråket höhö ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej glad fan är jag för det ...

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng ! usch havs skräck ^^

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & smycken ;)

42. Äger du dyrbara smycken? Ja en ring

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vampire Diaries helt klart !

44. Kan du rulla med tungan? Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min själsfrände, Louise ! <3

46. Sover du med gosedjur? Nej haha

47. Vad har du för ringsignal? Vanlig Iphone ringsignal haha..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Hmm vet inte (?)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min stora kudde

50. Flirtar du mycket? Ask the boys ! ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Självklart!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej eftersom jag inte har körkort (?)

53. Vilken var den senaste boken du läste? " Jag är Zlatan Ibrahimovic" Vilket påminner mig om att jag måste läsa lite i den snart igen ;)

54. Läser du någon dagstidning? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej!! onödigt när internet finns ;)

56. Dansar du i bilen? Haha jovisst , alltid ^^

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? MIX MEGAPOL ! <3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte (?)

59. När var du i kyrkan senast? Julaftonsnatten

60. Är du lycklig? I guess ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

itnressant att läsa:)

2012-01-10 @ 13:03:23
Postat av: Johan

jag är också föööör social ska vi va det tsm?;)*

2012-01-10 @ 13:04:10
Postat av: Julia

kul att läsa:)

2012-01-10 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0