Mitt märkliga missbruk

Sitter och kollar på tv4 , "Mitt märkliga missbruk"
och jag menar det verkligen när jag säger det
att detta är det konstigaste program jag nånsin har sett !!!
'
Lauren , 48 år, har missbrukat droger och alkohol
i 15 år , nu missbrukar hon bodybildning. Tränar 46 timmar
i veckan. Ungefär 9 timmar per dag. Väljer bort att bli
mamma och gifta sig , lägger ner hela sitt liv på bodybildningen.
Asså detta är sjukt , kolla hur hon ser ut asså , det är läskigt ;o
'
'
Snälla om någon kan så berätta för mig
vart för någonstans det är snyggt att se
ut såhär ... asså serri jag skulle bli rädd om
jag såg en tjej se ut såhär !! dock ser
hon ut som en kille också ... hormonerna
ändras ...
'
En annan tjej som heter Rhonda och hon är 24
år , hon suger på tummen fortfarande ... Hon började
när hon var 4 och har inte slutat än. Hon är "inte redo" för
att sluta än. Hennes föräldrar skilde sig när hon var 12
och då blev det stressigt för henne så hon hann
inte tänka på att hon skulle sluta suga på tummen..
Hon suger på tummen överallt, på cafeer , affären , klädbutiker,
när hon tar ut pengar , när hon kör bil , så fort hon går
utanför dörren , asså det är sjukt :S hur nyter man att
gå och suga på tummen ! sen har hon lindat sin snuttefilt
runt fingret så samtidigt som hon suger på tummen så luktar
hon på snuttefilten .. och jag lovar den luktar nog
inte så fräsht nu , snälla väx upp !
'
'
Märkliga människor det finns...
Dock intressant program !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Julia

neeej fy fan vilken läskig kvinna:S och de där med att suga på tummen.. håller med väx upp herregud:S

2012-01-15 @ 18:12:41
Postat av: Linnea

såg också de, sjukt äckligt asså:S

2012-01-15 @ 18:13:01
Postat av: Adam

läskigt jaa fy fan:s inte snyggt nånstans!!

2012-01-15 @ 18:15:47
Postat av: Anonym

suga på tummen när man är 24 ? sluta :o äckligtt....

2012-01-15 @ 18:18:47
Postat av: Anonym

för det första så är det fan inget att skratta åt. tänk på hur dåligt de här människorna mår, för de ja juste beroende. och du verkar ju vara träningsberoende så du borde väl inte säga något....

2012-01-15 @ 19:19:08
Postat av: Johanna Gustavsson

öh hon har inte skrivit nått som verkar som att hon skrattar åt det :S shit nån har pms .....

2012-01-15 @ 19:25:17
Postat av: Anonym

dom är vidriga:S uuuuuuuusssch

2012-01-15 @ 19:26:01
Postat av: Anonym

det där är omänskligt... inte normalt att bara för att man mår dåligt hålla på och pumpa upp sig som en jävla puma:S usch fan hon behöver psykisk hjälp

2012-01-15 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0