Har världens bästa ...

SYSSLING ! han ställer alltid upp på
att gå ut med lill sysslingen ;)
fattar inte att alla ungdomar idag
har så oerhört grymt jävla ( förlåt svordomen)
svårt att gå ut ! det är fredag hallå vad gör alla ? ;o
" jag ska va med pojkvännen , jag ska vara hemma
och ha tråkigt , jag ska göra det och jag ska göra det"
aa blir så trött , men när jag har pojkvän då ska
alla andra klaga på att jag aldrig kan ses men
det kan jag visst :s men jag får absolut inte
klaga nej nej ... jag ska bara låtsas som att
jag inte bryr mig ! men det är slut med det
nu , jag sätter ner foten !!
dags att skaffa sig lite nytt folk kanske ? ja
låter som en bra ide !
tur att jag har en jag alltid kan lita på , och
det är Louise , tråkigt nog så hade
hon massa plugg ikväll och det förstår
jag men hon ställer annars alltid upp !!
och min syssling ! ska bli kanon ikväll !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw vilken tud du har:)

2012-01-13 @ 20:40:22
Postat av: Sanna

vet hatar sånna dumma bortförklaringar -_-

2012-01-13 @ 20:40:47
Postat av: Lisa

bra sätt ner foten bara !:) ha det så kul ikväll :)

2012-01-13 @ 20:41:09
Postat av: Amanda

vilken snäll syssling och kompis :)

2012-01-13 @ 20:41:34
Postat av: Anonym

festa tills vi stupar :D

2012-01-13 @ 20:42:04
Postat av: Sanna

Finns säkert de knäppskallar som tycker att det räcker med en kväll i veckan ;)

2012-01-14 @ 16:09:29
URL: http://madeofsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0