Gymmat!

Det var skönt att få komma igång med
gymmandet igen ! (y) även att jag är
förkyld så måste jag börja träna igen
i hopp om att förkylningen försvinner
snart , har varit förkyld över 1 och en
halv vecka snart ... det kan beror på att
jag varit ute så mycket och ja ....
men det försvinner väl så småningom :D
Nu resterande av kvällen så blir det att
äta apelsin, poppa lite popcorn och kolla
på någion bra film och sen försöka somna
tidigare än igår ...
Sen kör vi på dubbelpass på gymmet imon !
upp tidigt och äta fruksot sen dra dit direkt ,
sen hem och lite så , sen träna med pappa på kvällen :)
Intensiv men bra dag ! :D
'
'
Hmm ser jag trött ut eller ?! ^^
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

ojoj va du ska bli duktig nu då:) eller du är alltid duktig:) nej du ser inte så trött ut:) sööt är du iaf:)

2012-01-09 @ 19:13:42
Postat av: Antonio

låter som en mysig kväll:) vad blir det för rolig film då?:)

2012-01-09 @ 19:14:19
Postat av: Linnea

då ska jag bli lika duktig som dig detta året! träna varje dag!:)

2012-01-09 @ 19:15:00
Postat av: Lukas

grymt snygg är du!!:)

2012-01-09 @ 19:19:35
Postat av: Christoffer

en riktigt liten sötning:)

2012-01-09 @ 19:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0