Fredag

Känner att det är lite dåligt med uppdaterandet ,
förlåt men vet inte vad jag ska skriva om
längre ... men igår fanns det inte mycket
tid och datorn strulade så struntade
i att blogga , men var på förfest i Berga
igår , det var väldigt kul fast väldigt många
timmar att förfesta , från 4- havl 11 liksom !
haha inte okej ! sen åkte jag och 5 st andra
bussen lite tidigare än dom andra  till
palace men dom andra kom dit före
iaf haha xD faaaail ! det var helt dött på
palace när vi kom dit vid halv 12 typ ,
tänkte aha det här kommer ju bli kul ...
men det blev det faktiskt sen :D väldigt
kul med andra ord !! :D
var kvar till tio i 2 sen efterfest efter !
'
Har sovit hela dagen idag verkligen , har
tagit mig en dusch nu så lite fräshare
känner jag mig iaf :)
vet någon som kommer vara vaken
hela natten -_- förhoppningsvis blir jag trött
sen :D
'
Idag ska jag inte missa Vampire Diaries på
tvn !!
'
'
Allvarliga blicken *
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad br aatt det blev en lyckad kväll:) shit vad länge du förfestade;o

2012-01-06 @ 16:52:26
Postat av: Anonym

ojoj vilken hård kväl;) snygg du va:)

2012-01-06 @ 16:53:39
Postat av: Jonas

kåtblicken;)

2012-01-06 @ 16:54:36
Postat av: Linnea

vampire diaries :D <333

2012-01-06 @ 16:56:12
Postat av: Anonym

du var grymt snygg igår!!

2012-01-06 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0