Fredag

Fattar inte vad det är för fel på
blogg appen , går inte kommentera
mina inlägg :S så ska sumera om veckan
som har varit ! :)
Onsdag: Skola , var i bageriet hela dagen ,
sen efter skolan så tränade jag i 1 och en halv
timma sen kom Frida med bussen vid 4 ungefär , så
gick vi hem och lagade lite mat och peppade inför
utgången ! :) Frida kunde bara vara ute till
11 så fick va med lite annat folk , men det var
en värdelös utgång ... skit tråkigt var det ! var helt
opepp !!! Gick hem tidigt...
'
Torsdag: Projektarbete , blev klar med det nu ! :)
äntligen haha , bara projektrapport som ska ta
flera veckor att skriva ... efter skolan kom pappa
och syrran och hämtade mig för dom hade
varit i stan hela dagen , så övningskörde jag hem
till mig så var vi hos mig ett tag och vilade , sen
åkte vi till ströget och åt och sen övningskörde jag ungefär
1 och en halv timma , gutt så satan ;D sen var syrran
på gymnsatik och pappa och jag åkte hem till mig
och kollade på den värdelsöa handbollen !
Sverige sööööööög , dom förlorade med 5 bollar ...
piiss dåligt!! somnade väldigt tidigt igår för
var as  trött ! så somnade kanske halv 11 ! riktigt
sköööönt :)
'
Fredag: Ingen skola idag ! sista gången vi
var lediga på fredagar :( nu blir det ett
heeel..... hade körlektion vid 11 iaf , det
gick vääääldigt bra ! fick massa beröm :)
och har beställt riskettan och halkan , så
det här kommer bli riktigt bra ! :) men måste
ta tag i teorin , men det
är appppp svårt !! men ska nog klara det :)
Tränade efter körskolan och nu är jag hemma
och väntar på att Louise ska komma till mig ! :)
Palace väntar ikväll , längtat som faaaaan !
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt att ha projektarbetet klart!:) lycka till med körkoret det kommer du klara galant:)

2012-01-20 @ 14:20:51
Postat av: Kalle

det enda som är bra med onsdagar är halva priset och att man kommer in på olearys:D

2012-01-20 @ 14:21:31
Postat av: Hanna Magnusson

vad skönt att de gick så bra med körningen:) måste också börja plugga teori:/ skit svårt är det verkligen!

2012-01-20 @ 14:22:50
Postat av: Lisa

ha det så kul iväll!:)

2012-01-20 @ 14:29:01
Postat av: Anonym

sexxxxxiiii

2012-01-20 @ 14:32:14
Postat av: Anonym

hoppas det var riktigt kul:)

2012-01-21 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0