Onsdag

Åh måste bara säga det att det känns faktiskt
skönt att ha börjat blogga igen :) saknat det
mycket !! iaf , skolan idag , varit slapp
faktiskt ;D så skönt de ;D sen körlektion
efter skolan och det gick kanon ! hade dock
en annan körlärare för min var sjuk , men
det gick så bra han tyckte jag var jätte duktig :D
så har parkerat idag och de var hur lätt som helst :D
sen efter det , träning som vanligt haha ;)
tränat i 2 timmar idag hehe och sen solade jag efter :)
det var riktigit skönt , tror jag somnade till och med ;D
älskar faktiskt lukten efter att man solat , vet inte
varför men det luktar gott tycker jag och man känner
sig fräsh :D
har varit och handlat kyckling så nu blir det
mycket proteiner ;D muuums ! och sen apelsiner
och mango ;)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vill med sola!!

2012-02-15 @ 19:06:22
Postat av: Lina Andersson

låter som du haft en bra dag då:) gott med kyckling:D

2012-02-15 @ 19:09:53
Postat av: Maja Olsson

det är ju det alla säger, du är så bra på att köra:) du kommer klara det galant!

2012-02-15 @ 19:10:26
Postat av: Anonym

ha en fortsatt trevlig kväll:)

2012-02-15 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0