Måndag

Får ångest över att jag inte bloggat
på sjukt äckligt länge ... inte som
i vanliga fall iaf .... men ni förstår inte
hur mycket jag har haft att göra !
kan se om jag kommer ihåg allt nu ...
Har iaf blivit klar med alla teori med
körkortet :) känner mig väldigt stolt !
gjorde alla faser plus repetitionen på 1
vecka och 2 dagar ... det är helt sick
alltså :D och nu fortsätter jag att göra
repetitionen tills jag ska skriva upp :D ( inte långt kvar)
nervös chey ...
Har 1 körlektion kvar + en säkerhetskontroll
utvändigt och invändigt på bilen :)
gjorde sluttestet förra veckan med på
körskolan och där fick jag också godkänt :D
skolan tar upp så mycket tid därför har jag
ingen lust att plugga men kanske kan
bli lite mer snart för nästa vecka är det
sportlov !! :D awsuuume !
'
Sovmorgon imorgon ! sen bara en lektion
och det suger men men ...
Nu ikväll ska jag kolla balklänning ,
det är det enda jag och my homies
har snackat om i skolan idag , balen !!
längtar så grymt mycket !! och hittade
en klänning som jag blev kär i direkt .... <333
men ska kolla på fler :)
dom är från utlandet och grymt billiga ;o alltså
billigare än vanligt och frakten är fri ;o
det är underbart !!
"Vad vore en bal på slottet?"
Precis där ska jag vara den 5 juni !!
(dagen efter min födelsedag)
Jag tror det kommer bli hur kul som helst ,
ett minne för livet :)
måste bara hitta mig en partner som vill
joina ;D någon frivillig ? ;D haha ^^
'
Imorgon är det alla hjärtans dag med , och den
firas som vanligt med ..... mig själv ^^
kuuuuul (y) skiiit kul rent ut sagt ...
aja , någon gång ska man väl hitta lyckan ^^
'
Så nu har jag uppdaterat lite med ;)
förkylningen börjar nu som först
att försvinna mer ;D
hmm varit förkyld till och från ända sen 1
vecka innan nyår ... inte bra , inte braaaaa !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

Det är lugnt sötan, förstår att du har mycket att göra:) ¨åh vad mysigt det låter med bal på slottet:) visa bild på dom klänningarna du kollar på sen:) och lycka till med körkortet!:) kul att du skrev ett inlägg nu iaf och berättade lite:)

2012-02-13 @ 17:19:11
Postat av: Jonas H

alla hjärtans dag suger... om man inte har någon att fira med:( jag kan gå på balen med dig snygging;D

2012-02-13 @ 17:19:53
Postat av: Anonym

stort lycka till med körkortet!! det kommer du klara lätt som en plätt:) åh jag kommer ihåg min bal, den var grymt rolig:)

2012-02-13 @ 17:21:04
Postat av: Amanda

shit vad länge du varit förkyld;o det var inte bra!

2012-02-13 @ 17:22:29
Postat av: Maria Johansson

alla hjärtans dag är en fin dag:) särskilt när man har någon att fira den med:) jag ska va med min sambo och vi ska ut och äta, sen hade han planerat någon överraskning, nyfiken är jag:) hoppas du får en bra dag iallafall:)

2012-02-13 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0