Onsdag

Tjao tjao , chill dag i skolan idag
2 lektioner och sen den sista
hade vi samhällsprov och jag var
klar efter 20 min så slutade vid
12 ;D men satt kvar i skolan med
några kompisar och sen kom jag hem
för en stund sen nyss :) ska bara
ta det lugnt en stund , får se om
jag orkar börja lite smått med hemuppgiften
på religionen som vi har till efter lovet
på oss att göra , vill gärna ha den gjort
innan lovet så man slipper
tänka på det :) annars blir det att
jag gör det dagen innan och då
blir det stressigt !!!
'
Ska sticka iväg och träna sen
senare , men just nu bara slappa!
har min underbara onepice på mig ! :D
så skönt !!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Madde

låter som en chill och najs dag:)

2012-04-04 @ 14:15:13
Postat av: Anonym

hoppas provet gicjk bra:)

2012-04-04 @ 14:16:56
Postat av: Lina

ha en fortsatt bra dag:)

2012-04-04 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0