Lördag

Tjena! Min älskling gick upp klockan
3 idag och jag ville med gå upp
så jag fick säga hej då riktigt ,
usch tråkigt det känns redan nu
och det har bara börjat :( kommer
sakna ihjäl mig!!!
Kunde iaf inte somna om sen när han åkte
vid halv 4 så jag la mig i soffan och kollade
på Jägarna :) sen när den var slut så gick jag
och duschade och gjorde mig i ordnnig och packade
ner alla mina saker och sen drog ur alla sladdar
hos pojken och gjorde i ordning :) och sen vid halv 8 så
åkte jag hem ... har varit och tankat och nu är jag
hemma och håller på att tvätta och sen har
jag städat lite ...
men jag är helt slut nu !!!
har ju inte sovit nått , sov 4 timmar inatt
sen gick jag upp vid 3 liksom haha ;D
så ligger i sängen nu och kollar på
Sunes Jul så ska försöka sova lite :)
Sara kommer till mig idag , längtar
saaaatan ;D då blir det utgång ikväll ,
var över 1 månad sen så det ska
bli kul :) även att jag hatar lördagar
för man kommer inte in nånstans men man
får göra det bästa av situationen ;D
Aja men vi hörs lite senare puss !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Madde

oj stackare du borde va dödstrött! men det förstår man att du ville vara vaken då när han skulle åka:) bara hoppas att domma veckorna går fort:) ha en rolig kväll med din kompis:) kram!

2012-04-14 @ 09:18:33
Postat av: Sofie

då har du hunnit med mycket idag:) så duktig du är!:) håller med, lördagar suger i KAlmar!

2012-04-14 @ 09:19:03
Postat av: Maccan

då är det på tiden att du går ut och roar dig då;) passa på när din pojkvän inte är hemma;)

2012-04-14 @ 09:19:58
Postat av: Lina Andersson

ojoj vilken underbar flickväm du är!:) så snällt av dig, hoppas du kan vila lite nu då:)

2012-04-14 @ 09:20:32
Postat av: Anonym

bara blicka framåt:) det kommer gå fort så snart ses ni igen:) sov så sött hehe:)

2012-04-14 @ 09:21:28
Postat av: Jonna

ha en toppenkväll!

2012-04-14 @ 09:24:29
Postat av: Anonym

ojoj så snäll du är mot honom:) hoppas du klarar dig utan han ett tag:) pusso hc kram!

2012-04-14 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0