Blogglista

Namn: Erika Hallberg

Ålder: 18 snart 19

Längd: 1.62

Sko-storlek: 38

Född: I Kalmar

Bor: Kalmar

Gör just nu: Bloggar hehe… 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, lekfull och omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blir lätt irriterad på saker, svårt att visa vad jag känner för min familj, lågt temperament


Vad är du rädd för: Mycket! Spindlar, ormar, stökiga rum haha (städfreak) höga höjder, djupa vatten m.m.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min mage ^^

Det roligaste jobbet du haft/har: Guldfågeln arena!

Har du körkort och egen bil:
Japp både och !

När tar du ditt körkort: Tog det den 9 mars 2012


När grät du senast: Kommer inte ihåg men nån gång i veckan

När skrattade du senast: Det gör jag jämt!

Vem åkte du bil med sist: Min syssling

Vem åt du mat med sist: Igår kväll, med pojkvännen

Vem sov du hos sist: Pojken <3

Vem sov hos dig sist: Pojken <3

Vad var du rädd för när du var liten: Hmm allt typ haha

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Kock!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inte många gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: När man blir sårad

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner, familj och pojkvännen <3


Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker..

Har du någonsin sportat: Har spelat fotboll och bordtennis

Någon du ser upp till: Många

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, sminkväska, nycklar, hörlurar, parfym + deo


Har du varit utomlands någon gång: Nej bara Danmark.

Största stad/städer du varit i: Venne håller inte koll på vilken som är störst men Stockholm ...


Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Skulle aldrig falla mig in "!

Snusat: USch nej

Druckit: Ja..

Har du piercing eller tatuering: Ja "Live for the moment" i nacken och navel piercing

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, söt , mycket muskler ! Erik fick mig på fall iaf ;)

Finaste komplimang du fått: Hahaha blir glad för allt!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Mm tyvärr ...

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..

Har du någonsin fejkat en orgasm: Ja

Hur många sex-partners har du haft: Secret!


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller Expressen: Det kvittar..

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Vin! Vitt vin!

Charter- eller skidsemester: Charter..

Sverige eller Utlandet: Sverige

Sport eller nyheter: Både och

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar!!

Vår eller höst: Vår gillar jag!

Flyg eller tåg: TÅG!!!

Bil eller buss: Bil

 


Kommentarer
Postat av: Lina

kul att läsa:) fina ni e du och din pojke:)

2012-04-07 @ 14:01:06
Postat av: Hampus

du ska verkligen vara nöjd med hela din kropp:) grattis till körkortet med:)

2012-04-07 @ 14:01:50
Postat av: Anonym

snygg tattoo:)

2012-04-07 @ 14:02:09
Postat av: Melinda

avis är jag på dig:/

2012-04-07 @ 14:02:36
Postat av: Anonym

fin blogg har du:) söt är du med!

2012-04-07 @ 14:03:37
Postat av: Anonym

sexy!

2012-04-07 @ 14:04:05
Postat av: Ma

Ni är så söta och gulliga, ni passar perfekt för varandra så se till att ta hand om varandra nu i påsk, puss på er/Ma

2012-04-07 @ 14:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0