Torsdag

Praktiken gick kanon bra idag med
förutom att jag fick en hostattack ..
de fick jag inatt med , vaknade av att
jag hostade upp massa slem :s usch
inte kul alls ! som tur var så kunde
jag somna om sen :) mormor och moster
Marina kom och hälsade på mig på jobbet
och åt en varsin potatis :) så fick jag sitta
och prata lite med dom sen slutade jag
vid 2 :) då gick jag o tränade i 2 timmar  !
de var riktigt skönt ! börjar känna mig motiverad
att träna nu igen :) får fina resultat med haha ;)
Nu sitter jag och kollar på Lilla huset på Prärien
och sen ska jag laga mat och duscha !
Sen ikväll blir de bio med moster o kusin :)
Final Destination ! får se om den är
bra men det verkar den vara :)
de är min doppresent från moster :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maja

hoppas den är bra då :) ha en trevlig kväll! skönt att de känns bra med träningen:)

2011-09-22 @ 16:48:38
Postat av: Lisa Hammarström

usch de var itne kul de där med hostan:/ hoppsa de blir bättre:)

2011-09-22 @ 16:49:15
Postat av: Anonym

håller med den verkar as bra:)

2011-09-22 @ 16:49:31
Postat av: Annika

låter som att du haft och kommer ha en trevlig dag kväll:) de är ju bra de:) kram!

2011-09-22 @ 16:50:06
Postat av: Sandra T ♫♪

ha en fin kväll :)

2011-09-22 @ 18:51:21
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Sandra T ♫♪

me 2 :D

2011-09-22 @ 19:01:00
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0