Söndag

God eftermiddag ! var ju ute
igår och de va helt okej men de
är alltid segt på lördagar ! men vi kom väl
hem runt halv tre tiden kanske ... kom fram två
snubbar och snackade engelska med
oss och dom frågade vart man kunde
hitta ett hotell men sen efter ett tag så sa jag
till sara de låter som att dom är svenskar ...
och de klart de va dom haha xD de va lite kul
asså haha xD det gjorde hela kvällen haha ;D
Nu har sara åkt hem , följde henne till stationen
sen tog jag en lång promenad hem så slipper
jag träna idag för de orkar jag inte hehe :D
måste äta är  svin hungrig men de är jobbigt
att laga mat :( haha men får se till att
göra de iaf !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Lukas

haha fan vad randomxD men de lät ju kul;D

2011-09-04 @ 14:47:42
Postat av: Maja

det lät som en trevlig kväll!:)

2011-09-04 @ 14:49:06
Postat av: Hanna

jooo du måste orka laga mat!!!

2011-09-04 @ 14:49:41
Postat av: Linus

haha de hade jag velat höra assåxD

2011-09-04 @ 14:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0