Onsdag

Aa jag kan inte säga mer än annat att
de är grymt kul på min praktikplats :D mina
arbetskamrater är så jäkla roliga
och snälla och pratar med mig om
allt och inget :D idag hade vi en
diskussion om hur onödigt det är med
vissa ämnen i skolan ! :D tyckte likadant
båda två ;D
Nu är jag hemma iaf och har börjat
tvätta lite och sen blir det att packa
till Stockholm imorgon :D åker klockan 04.30
från skolan ... itne de roligaste kanske men
men , funderar på om jag ska sova nu på kvällen
och sen va vaken tills jag ska gå ?
det kan ju funka för då försover
man sig inte :D
sen sover jag på bussen haha ;D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: D

låter bra de där med dygna:D de gillar jag!

2011-09-14 @ 15:55:59
Postat av: Maja

ha de så kul i huvudstaden:)

2011-09-14 @ 15:56:13
Postat av: Lina

håller med särskilt matte är ondögit ...

2011-09-14 @ 15:56:30
Postat av: Hanna

haha fan vad tidigt ni ska åka:o

2011-09-14 @ 15:56:49
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg! :) kommer LÄTT att fortsätta läsa den :)



(har skickat detta till andra bloggare med, med bara dem som jag menar det till.. så att du vet & ej tror jag sitter och skriver detta för någon annan anledning. Står för det jag tycker, hade jag ej gillat bloggen osv hade jag aldrig skickat det :))



Hoppas att du får en fortsatt bra Onsdag! :) KRAM.

2011-09-14 @ 17:20:35
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Stina

Kul att du trivs på praktiken, var är det någonstans?

2011-09-20 @ 17:31:56
URL: http://stinafinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0