Mobilblogg

Lite update nu då ... Matchen mellan högsrum - degerhamn var en väldigt spännande match hände väldigt mycket även att de bara blev 1 mål ! Högsrum vann och målet gjordes självklart av min fina underbara pojke :) så stolt :D men de va väldigt fult spel mellan båda lagen ... Inte bra ! Erik fick lite smällar överallt :/ stackars han <3 nu är man hemma på Öland iaf med familjen , vi har precis kollat klart på Hämnden med Mikael Persbrandt :) Den va grymt bra ! Nu ska syrran o jag försöka sova o hoppas på att min hosta försvinner snart!

Kommentarer
Postat av: MADDES

okej låter fint. jag ska på kräftskiva och sen jobba

2011-09-10 @ 12:47:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att han fick göra ett m,ål:

2011-09-10 @ 14:50:52
Postat av: Julia

den filmen är riktgit bra kollade på den igår med:)

2011-09-10 @ 14:51:09
Postat av: Joel

vad duktig han e då;D

2011-09-10 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0