Jag saknar dig ...

Åh vad jag saknar min pojkvän , de går
inte att beskriva .. han betyder så himla
mycket för mig och de är jobbigt att
va ifrån varandra när man har så
mycket man behöver prata om <3
längtar tills han kommer hem så
att jag får träffa honom och va
nära honom ! det finns ingen lika
underbar människa som Erik ,
jag är världens lyckligaste som
har honom , vi klarar precis
allting tillsammans , de kommer
orda sig på bästa sättet , han är
den enda jag vill ha och ingen annan ! <3
Erik Hallström är den enda för Erika Hallberg !
de kan ingen göra något åt !
'
Och för er som tror att han "inte finns" kan
ju bara gå och lägga er och ruttna nånstans ...
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maja

gud vad fint skrivet blir tårögd:) ofta de finns folk som inte tror på de, då är dom ju dumma i huvudet :S

2011-09-04 @ 23:47:11
Postat av: Hanna Hildingsson

vad jobbigt att vara ifrån varandra, förstår precis hur de känns:/ tycker de är jobbigt när man är ifrån varandra en dag.. hur länge har ni varit ifrån varandra nu?:/

2011-09-04 @ 23:48:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Martin Andersson

önskar jag kunde få en sån kärleksförklaring av min flickvän.. han Erik måste vara väldigt lycklig som har dig:)

2011-09-04 @ 23:50:11
Postat av: Anja Karlsson

det var de mest finaste & gulligaste jag har löst på länge:) märks att han betyder väldigt mycket för dig:) håller med att då kan dom personerna gå och ruttna nånstans! bara stå på dig bruden!:)

2011-09-04 @ 23:51:56
Postat av: Lina Andersson

awwww de va väldigt fint skriver:) hoppas att han kommer hem snart då!:) för din skull!

2011-09-04 @ 23:53:00
Postat av: MADDES

Ny vecka och nya tag. Hur har den nya veckan börjat?

2011-09-05 @ 13:38:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

nemen usch din stackare, krya på dig!!

2011-09-05 @ 14:52:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0