Helt slut !

Slutade praktiken vid 4 idag , så
fick va där lite längre :) men de
va lika kul idag :D sen gick jag och
tränade en timma sen solade jag
efter de :) och de gav resultat direkt ;)
haha shit asså ! sen så hade någon
ringt idag typ 3 gånger men jag hade
inte hunnit svara så ringde jag upp när
jag va på väg hem och då va det om
ett helg jobb som jag sökt . Skit dåligt
betalt åde men de är ju bara helger
och man måste ju börja nånstans :) de
är att dela ut reklam i mitt område där jag bor ,
så aa då har man nått att göra på helgerna
fram över haha ;D men som sagt
letar annat med men man kan ju alltid
ha nått vid sidan av när man letar :)
nu ska jag laga mat för är sjukt hungrig !!!
Orkar inte fixa med IKEA grejjerna idag
de får jag göra på fredag eller nått istället :D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maja

oj då förstår jag att du är helt slut , du har hunnit med mycket idag :) kul att ha nått sånt jobb de är ju alltid nått iaf:)

2011-09-28 @ 18:44:11
Postat av: Julia

jaha där ser man ;) de är ju alltid nått som du säger:)

2011-09-28 @ 18:44:39
Postat av: Anonym

åh vill också sola!!!

2011-09-28 @ 18:46:16
Postat av: Anonym

ja nånstans måste man börja:)

2011-09-28 @ 18:47:11
Postat av: Lina

aa asså vissa solarium ger resultat direkt:D

2011-09-28 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0