Fear Factor

Har nyss kollat på Fear factor , hann precis
äta upp innan de blev riktigt äckligt ! asså skojjar
inte hade jag mått illa hade jag spytt upp allt
jag hade ätit ! dom fick en stor tårta som var
fullproppad med massa äckliga maskar , larver
och alligator ögon ! och dom skulle äta och
tugga de sen spotta ut saften i ett stort
glas och när de va fullt skulle dom dricka
upp det ... asså säger bara de folk gör dom
mest korkade saker bara för att vinna pengar ...
det skulle aldrig falla mig in att tugga på något sånt
äckligt :S usch ryser i hela kroppen :S
Nu är de Amazing Race , inte lika äckligt men
inte lika bra heller haha ;D men sen är de
säsongsstart för Idol igen !! :D Ny jury fast
Laila och Anders är kvar :D
men det ryktas om att de är sista Idol :(
de vill jag inte , då kan jag inte söka nästa
år ....
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

fy fan , såg de med , de va riktigt äckligt asså!! fy faan hade inte gjort de för alla pengar i hela världen!

2011-09-04 @ 19:15:51
Postat av: Anonym

neeej de får inte va sista idol:(

2011-09-04 @ 19:16:25
Postat av: Markus

usch jag klöks bara av att läsa de :o

2011-09-04 @ 19:16:49
Postat av: tilda

blää fy fan vad äckligt.... idol är bäääst ju:D

2011-09-04 @ 19:17:37
Postat av: Anonym

amazing race suget ju;D

2011-09-04 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0