Dålig update...

Förlåt för dålig update men har
verkligen inte haft tid ! slutade
praktiken vid 15.10 idag och sen
kom pappa in så vi tränade direkt
och de va verkligen härligt ! jag ska
bli träningsnarkoman nu ett tag tänkte
jag , ska träna varje dag ! :)
sen efter vi hade tränat så gick vi och
åt på min praktik hehe jag fick gratis
potatis hehe så de var bara pappa
som behövde betala för sin mat :D så
snälla dom är :) sen åkte vi hem och
jag duschade och sen när jag hade
duschat så ringde min pojkvän och
sa att han stod utanför och jag hade
inte hört nått :o och att han hade
skickat massa sms som inte gick fram
haha mobilen dampar sönder ...
så nu har jag fått träffa han en stund
för imorgon åker han till Stockholm
igen och ska jobba :( kommer sakna honom!
men de blir alltid bra när han kommer hem :)
nu tänkte jag äta något och kolla
lite på Lilla huset på prärien ! :)
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Maja

aw så söta ni e :) ja de blir alltid bra när man träffas sen igen efter en lång tid:) bra att de gick bra med träningen med:)

2011-09-20 @ 22:01:07
Postat av: Emilia

det blev lite längre praktik idag då:) aw söta ni e!!<33

2011-09-20 @ 22:01:35
Postat av: Anonym

oj haha han tog dig på bar gärning i duschen då;)

2011-09-20 @ 22:01:58
Postat av: Emma

hoppas din kväll blir bra nu ! :)

2011-09-20 @ 22:03:08
Postat av: Ma

Vilket sött par ni är puss på er:)

2011-09-21 @ 07:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0