Trafik kaos på Stensö ^^

Puh nu är jag hemma efter en lång dag !
slutade praktiken vid 2 fast följde
med Malin och handlade massa
varor till Cayenne så slutade
ungefär vid 3 sen gick jag o
tränade en stund de va väldigt härligt
faktiskt :) men ingen solning idag !
cyklade hem istället och det
var värsta trafikkaoset här ! asså kom inte ens över
vägen så fick köra värsta omvägen :S
usch kan dom inte jobba lite snabbare ... så ni som
ska till Stensö kör inte den vanliga
vägen för den högra körbanan
är ändå avstängd hahaha !
har nyss duschat så väntar på att
sötnosen ska komma till mig senare :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är då:D

2011-10-04 @ 17:49:00
Postat av: Paul

hatar allt dettta jävla trafik arbete :o

2011-10-04 @ 17:49:24
Postat av: Linnea Andersson

ha en mysig kväll:)

2011-10-04 @ 17:50:01
Postat av: Marika Johansson

hoppas din dag varit kanon de har min varit :)

2011-10-04 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0