Torsdag

Ganska hyffsad utgång igår men var
inte direkt kul . inte hela tiden ^^
framåt natten blev de roligare :)
idag har jag varit så himla trött !
slutade praktiken redan vid kvart i 2
sen stannade jag kvar och satt och pratade
lite med Julia som jobbade själv , för
mamma o pappa o syrran skulle inte komma
förens halv 5 så hade inget att göra , sen
gick jag och köpte present till Therese :D ska
på fest hos henne på lördag :) sen har vi
varit ute i smedby och lämnat bilen så dom
ska fixa den nästa vecka ! :)
sen har jag övnnigskört och sen har
vi varit och ätit och nu är jag hemma ...
har duschat och nu har jag slängt ihop en
kladdkaka lite snabbt som jag ska bjuda
min kära praktikledare på imon :) hoppas
den blir god !
är väldigt trött nu med , ögonen bara hänger ^^
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

oj du har gjort mycket idag:o då förstår jag att du är trött ! du kom väl inte hem så jätte tidigt inatt haha;)

2011-10-06 @ 21:39:42
Postat av: Anonym

vad snällt av dig att baka åt dom:)

2011-10-06 @ 21:40:05
Postat av: Hanna

ha de så kul på festen på lördag då:D

2011-10-06 @ 21:40:27
Postat av: Lisa

det kommer dom säkert uppskatta:)

2011-10-06 @ 21:41:21
Postat av: Anonym

ajda de va ju synd de inte va så kul:/

2011-10-06 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0