Onsdag

Hejsan hoppsan , lång dag idag , gjort
kroppkakor åde idag då , hade längtat så
mycket till det sen blir det bara skiiiiit
av allting , och det menar jag ! dom
hade i för mycket salt i grytan så hela
jävla kroppkakan smakade salt , förlåt att
jag svär men har aldrig smakat några värre
kroppkakor än dom !!!! så inte blev man mätt
heller ... sen ostkakan var väl helt ok
förutom att jag fick ett stort jevla äggskal i
käften !!! ;o inte okej alltså !!!
det roligaste idag var att vi har fått
beställa våra underbart fina studentmössor :D
och sen lite småprylar till det , man tar ju
som sagt var bara studenten en gång i livet
så det får gå på lite ;D närmare sagt 1900 kr !
haha men fint blir det ! :)
har duschat nu och ska väl äta nått sen
och så måste jag plugga plugga plugga
tills provet imon , och det går verkligen
inte in i skallen ... men men de får gå som de
går och hoppas de går bra :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lät ju inte så lyckat ;o men kul med studenmössan :) klart de ska kosta lite till studenten :)

2011-10-26 @ 17:53:46
Postat av: Amanda

usch fan vad äckligt mee äggskal ;o

2011-10-26 @ 17:54:17
Postat av: Emilia

åh jag vill med ta studneten!<3

2011-10-26 @ 17:54:39
Postat av: Ronja

lycka till med plugget:)

2011-10-26 @ 17:54:58
Postat av: Anonym

studenten<3333

2011-10-26 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0