Lite update

Åhh jag kan inte hålla mig ifrån bloggen ,
alla tycker de är så tråkigt att jag skulle
ta en bloggpaus så ja jag kan va snäll
att skriva lite :) men tänker inte skriva
än vad som hänt pga bloggpausen tar
de när jag känner för det ... vill iaf
säga att jag är glad att jag har min familj
och mina vänner ! ni är bäst ! <3
Måste duscha nu iaf ! ska på fest
hos Therese ikväll ,  kommer  bli
as grymt så måste göra mig i ordning
för ska åka om 1 och en halvtimma , shiiit
kommer jag hinna ?! så ska övningsköra
till Färjestaden :)
MEn nog om det nu måste jag dra ciao ! <3
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du ville skriva lite iaf:)

2011-10-08 @ 15:42:23
Postat av: Amanda

förstår om du har de svrt:/ hoppas de blir bra snart<3

2011-10-08 @ 15:44:25
Postat av: Lisa

vänner o familj är de enda man behöver<3

2011-10-08 @ 15:44:43
Postat av: Lina Andersson

skönt att du ville skriva lite iaf:) ha de så bra! :)

2011-10-08 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0