Go kväll!

Skolan var helt chill idag , åkte runt på
stan med Jenny i över en timma sen så
tillbaka till skolan , vi hade typ klassens
dag idag men det var egentligen resursdag men
vi missade vår klassens dag för vi hade
APU , så vi var i gästmatsalen och åt ...
asså fy har aldrig varit så mätt !!! :o mycket
var de men gott !
Förrätt : 3 olika toast , lax , skagen och böckling
Varmrätt : Ryggbiff, bea sås och potatis klyftor
Dessert : Mjölkchokladpafait med nötter , gud
de var gott asså !! :D
sen tränade jag efter , eller inte  direkt
efter för då hade jag dött !!!
Kollar Bonde söker fru nu och så funderar
jag på att äta nått ...
har inte ätit nått sen i skolan för var så mätt
men nu är jag hungrig !
'
'
Dagens outfit med !
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh de lät väldigt gott:D

2011-10-19 @ 20:50:00
Postat av: Amanda

muuums förstår om du blev mätt:)

2011-10-19 @ 20:50:23
Postat av: Lisa

fan härlig skoldag;)

2011-10-19 @ 20:50:47
Postat av: Anonym

snygg tjej:$

2011-10-19 @ 20:51:20
Postat av: Malin

Nu har jag startat en tävling på min blogg där ni kan vinna ett valfritt smycke, så kolla gärna in detta inlägget: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment och delta. Super enkla regler är det! :)

2011-10-19 @ 20:55:54
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Ma

Vad färgglad du är min lilla dotter, snyggt:)

2011-10-20 @ 07:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0