Frågor

115 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?
- Ja ..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag börjar göra de nu
Hur många har du varit kär i? - 3 eller 4
Är du kär just nu? - Kär är ett starkt ord så nej .. kan mer säga att intresset finns 

- Tio frågor om dig själv
Namn?
- Erika Hallberg
När fyller du år? - 4 Juni
Några piercingar? - Öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? - Ett linne
Vilken årstid är bäst? - Helt klart sommaren!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Lång sovmorgon , vakna upp bredvid någon och frukost på sängen ! 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Hmm , svårt val ... Min figur
Vad är du bra på? - Att vara mig själv .
Vem älskar du mest på denna jorden - Familjen !
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Helt klart tillsammans med någon!

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
- Jag

Vem är den roligaste av dina vänner? - Det finns många olika peronsligheter
Vem är mest partyprisse? - Haha jag o Sara

Vem är den du helst har filmkväll med? - Nån som står mig nära
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Hahaha vet inte

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? -
Alla i familjen , så gott de går iaf
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja

Vem är farligast i din familj? - Syrran!
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag ... :(
Vem är coolast? - Jag med!

Har ni något husdjur? - Syrran har två fiskar
Vem har du mest gemensamt med? - Syrran

Vem står för underhållningen? - Olika

Vem sover du oftast med? - Mamma o pappa , haha skojja , blir väl syrran i så fall
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Det finns många <3


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Det rullar på som vanligt
Har du piercat dig? - Ja men inte själv ;o
Är du hungrig nu? - Nej 
Vad är klockan nu just nu? - 12.41

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, blogg.se

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Nån random snubbe

Vem ringde du senast? - Emma
Vem sms:a till dig senast? - "Alice"

Vem sms:a du till senast? - Antagligen "Alice" ;)

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - 2 dagar sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - 2 dagar sen

- ÖVRIGT
Gillar du punk?
- Nej!
Har du sminkat dig idag? - Ja


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
- Nej kollar tv
Vilket är ditt favoritband? - Inte den blekaste !
Vad gillar du för musik? - Allt utom hårdrock , jazz , operara

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
- Host host , jaaaa
Har du fler än 3 jeans? - JAAAA
Har du fler än 5 tröjor? - JAAAA

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej men som sagt intresserad
Har du ett förhållande? - Nej

Är du romantisk? - Överromantisk!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja ...
Vad hette din första riktiga flickvän/pojkvän? - Asså vadå riktiga :s min första pojkvän jag va tillsammans med ett tag hette ... Rasmus
Hur länge höll det? - Lite mer än 2 månader , som vanligt ^^
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu , inget av dom ... men de går inte 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja de är jag alltid , får man inte de ? klart jag inte har ...
Vem sov du senast bredvid? - Ingen kommentar
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Någon jag hade pratat med i 1 timma .. haha
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nej
När fick du din första kyss? - I 8an tror jag 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma var 18 pappa var 22, eller 23
Någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha aa eller hur , en kille som är 6 år yngre än mig , nooooway!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Fuck no !!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Vad som utom punkare , emo och sånt där

'

/ eerikahallberg <3

 


Kommentarer
Postat av: Maja

det var väldigt intressant att läsa igenom de :)

2011-10-17 @ 18:00:56
Postat av: Anders

jasså du brukar oftast dumpa;) kräsen?

2011-10-17 @ 18:02:02
Postat av: Anonym

du borde va nöjd med hela dig:)

2011-10-17 @ 18:02:22
Postat av: Eric

kolla på mig så ska du se att de blir kärlek vid första ögonkastet ;)

2011-10-17 @ 18:02:52
Postat av: Ulrika

har du piercat dig i naveln? när var de ? :)

2011-10-17 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0