Fråga!

Fick lite frågor direkt på mitt inlägg om
att jag skrev min bil , ja jag har faktiskt
en bil :) har inte hunnit berätta
det för det var inte riktigt klart om jag skulle få
den ... Det var nämligen såhär att det är farmors
bil och när hon besiktigade den så gick den
inte igenom , de var för mycket fel på den , så
hon köpte en ny bil direkt , men de sskulle ändå
vara synd att skrota hennes gamla för den fungerade
hur bra som helst och allt , men då kom jag på
att jag kände en som kunde fixa bilar och så , så
jag pratade med honom och han kände några som
kunde fixa den billigt , och de blev billigt med :D och d
dom gjorde ett kanon bra jobb , den ser precis ny ut
hehe :D det är en Nissan Sunny hehe ;) en turkos :D
älskar färgen ! så jag är väldigt glad och tacksam att
jag fick den av min älskade farmor ! :) <3
så imon ska vi besiktiga den för det måste göras nuuuu !
så nu vet ni de ;D
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

fusk! ja g vill occkså få en bil:(

2011-10-27 @ 15:10:21
Postat av: Julia

åh vilken snäll farmor du har:)

2011-10-27 @ 15:10:47
Postat av: Lina Andersson

då förstår jag att du är glad:)

2011-10-27 @ 15:11:01
Postat av: Anonym

fuskigt värre;o

2011-10-27 @ 15:11:25
Postat av: Mimmi Andersson

det var ju väldigt kul:)

2011-10-27 @ 15:11:53
Postat av: MADDES

Det är så skönt att ha bil :)

2011-10-27 @ 16:58:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0