Onsdag

Jobb idag igen då ! hoppas denna kvällen
går fort med ! imon sista dagen i skolan för
den här veckan ;D
hmm kort inlägg ... vet inte riktigt
vad jag ska skriva ... ska iaf ta med mig den
här svenska boken idag igen och börja
skriva texten till den , får skriva på
mobilen haha ;D men de funkar väl det
med :) börjar dock få lite ångest ... min
dator kommer snart att vara helt död troligen ...
batteriet sjunker 2 procent för varje gång jag
startar den :/ måste skynda mig och köpa
ett USB minne så att jag kan lägga över
allt som jag behöver ha !!! sen lämna bort
den och se om nån kan göra nått åt den !
har ju ändå haft den i säkert 4-5 år så
tiden är väl inne för den med ...
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

bra att du kan plugga på jobbet med:)

2011-11-30 @ 14:35:50
Postat av: Anonym

ojda de lät ju inte bra de där med datorn;;o då får du skynda dig:)

2011-11-30 @ 14:36:13
Postat av: Anonym

fan vad lustigt :S om du har sladden i borde de ju inte försvinna;o

2011-11-30 @ 14:36:51
Postat av: Hanna

bara lugn de finns säelkrt nån som kan fixa den:)

2011-11-30 @ 14:38:09
Postat av: Madde

ha de bra ikväll med:)

2011-11-30 @ 14:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0