Onsdag

Chill dag i skolan idag , tog sovmorgon
för jag var ändå klar med mitt
arbete på LMKn :) sen var vi i bageriet
och de va helt okej !! sen efter skolan så
tränade jag ! de var riktigt skönt asså , känns
som de va en evighet sen ! tränade nog i
2 timmar ungefär sen satt jag bara där för
jag orkade veerkligen inte gå hem xD var as trött!
men tog mig hem till slut , och nu har jag gjort
lite mat sen blir det att slappa vid tvn och sen
kolla Bonde söker fru ikväll , nu ska dom
välja vem dom ska va med :D spännande !! :D
imon har jag sovmorgon till 12.20 sen så
ska vi va på statshuset och lyssna på nån tant
som ska prata om kommunen , nödvändig dag ! (y)
men sen är det ju rugbyn imon men jag
ska inte gå , men ska ut på kvällen ! :D
det kommer  bli kanon kul med mina fina  vänner :)<3
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj skönt med så lång sovmorgon;o bönderna är så roliga i år:D

2011-11-23 @ 18:29:33
Postat av: Amanda

ojoj du är duktig du med träningen;)

2011-11-23 @ 18:29:53
Postat av: Mia

låter som en härlig kväll:) då slipper du tänka på när du ska somna hehe :)

2011-11-23 @ 18:30:21
Postat av: Robin

vill också ha så slappiga dagar i skolan-_-

2011-11-23 @ 18:30:47
Postat av: Joakim

ska vi byta ? du ka nfå jobba istället:D

2011-11-23 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0