Mätt och väldigt nöjd med allting !

När jag var och handlade så sålde dom
kroppkakor , och jag orkade verkligen
inte laga nån mat så jag köpte mig ett
par st :) gott var det ! och mycket mätt nu !
när jag kollade min mejl nu så hade jag fått
mejl från min chef på arenan ! han frågade mig
om jag kunde ställa upp att jobba ett antal
tillfällen nu under november & december
på arenan !  det ska vara julshower
så jag ska vara i garderoben :) och de klart jag kunde ! :D det
är 16 gånger , det sitter fint som snus !
det är ju dock vardagar med men det
ska jag klara av :) från klockan 18.00-02.00 !
sent men det får gå ! :) skolan klarar jag av
iaf , det är inte så överdrivet jobbigt !
och som sagt om jag SKA bli bagare måste jag
ju kunna gå upp och jobba stenhårt och sen sova
lite ;) haha så lika bra att öva öva övaaaa ! :D
vääääldigt glad är jag nu iaf ! :) och trött och mätt ! xD
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh kroppkakor!muuums!:)

2011-11-09 @ 17:36:45
Postat av: Julia

åh vad kul för dig:) grattis!!

2011-11-09 @ 17:37:09
Postat av: Julia

åh vad kul för dig:) grattis!!

2011-11-09 @ 17:37:10
Postat av: Hanna

det låter ju riktigt kul:) så bra!!!:)

2011-11-09 @ 17:38:21
Postat av: Anton

fan vill med ha jobb:( men grattis:)

2011-11-09 @ 17:40:34
Postat av: Maria

mums med kroppkakor ju:) grattis får man ta och säga:) lycka till det klarar du toppen:)

2011-11-09 @ 17:41:00
Postat av: MADDES

Jag har valt att inte ha med min kille i bloggen för att det är mitt val att "berätta om mitt liv och inte hans" så därför lägger jag inte upp bilder på oss två. Såg i arkivet att jag hade ett par bilder på oss tillsammans men tror inte jag vill lägga upp någon ny bild faktiskt :)

2011-11-09 @ 18:13:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0