Jobb och plugg !

På jobbet ! Har inte mycket att göra nu asså ... Men snart är showen slut och då ska väl dom flesta gå gren , så hoppas på att jag kanske slutar lite tidigare idag med :) men underhåller mig själv med att plugga ! Inte de roligaste men måste , det är en svensk litteratur bok som vi ska läsa ut och skriva lite om till på måndag , och de går framåt :) har bara 60 sidor kvar haha ! Men har skrivit ner lite nu , faktiskt väldigt skönt att sitta och läsa dock att de är världens sämsta bok jag läst !!! Men men , man kan ju inte bara läsa roliga saker , inte för att jag läser så mycket alls men ändån haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men de låter ju kul ;) bra att du kan plugga lite då :)

2011-11-29 @ 21:45:02
Postat av: Lina Johansson

Usch hatar litteratur -_-

2011-11-29 @ 21:46:48
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll :)

2011-11-29 @ 21:47:55
Postat av: essay service

This isn't the kind of job such people want.

2011-11-30 @ 13:56:39
URL: http://essay-writer.org/services.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0