Valborg

Nu har jag lagt in Valborgsbilderna
riktigt fina haha :D lägger
inte in allt för många för det
tar ap länge att lägga in !
Therese & Emma , Emma hade nyss fyllt så nu
skulle vi ge henne sin present :D
'
Therese , Selma & Amanda
'
Emma med sitt fina vinglas från Partaj :D
'
Grilling vid Långviken !
'
Min & Selmas grill var bääääst!:D
'
Misslyckad kooorv! Vi sa jävel till alla substantiv så det blev allt möjligt :
korvjävel , pinnjävel, bordjävel , stoljävel , flasjävel , haha de
va riktigt kul ;D
'
Hemma hos mig igen!
'
Therese & jag , fy vad kul man kan ha när man är
lite .. flummig ;) det kändes som att jag flög :o
'
Selma & Therese <3
'
Emma & Amanda <3
'
Sista bilden , hemma hos Amanda innan lokalfesten ,
Selma & Emma <3
'
Det var verkligen en kanon kul kväll men
mycket kall!
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Elin

fina bilder:)

2011-05-05 @ 18:15:33
Postat av: Sebbe

ni såg ut att ha kul :D

2011-05-05 @ 18:15:52
Postat av: Lina

såg ut som ni hade väldigt kul också :)

2011-05-05 @ 18:16:18
Postat av: Timmy

haha fan vad brun du är:o om det va du som låg över den andra tjejen?

2011-05-05 @ 18:16:54
Postat av: Anonym

sånt glas fick jag med:D

2011-05-05 @ 18:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0