Torsdag

Praktiken gick bra inatt , hade en väldigt
rolig natt faktiskt :) kan bero på att dom
är lite roligare nu när de är sista
dagarna haha xD Tomas kom och hälsade
på mig vid 11 ungefär :D min lärare asså ;D
de var as kul haha :D mycket skratt !
sen lite senare på natten så hade vi lite kul
åt att vi räknade ut vad de skulle va för
dag när vi fyllde 50 .. fyller man på en vardag
så får man va ledig men ändå få betalt ...
Jag stod och räknade i huvudet och jag fick
då ut de till att jag fyller en Onsdag !! :D så min
50 års-dag är räddad hahaha :D och jag kontroll
räknade på telefonen sen ;) shit vad jag är
grym på att räkna :o MVG i matte or what ? ;o
De sa hon som jobbade där , du var duktig på
att räkna i huvudet du ;)
Så bara så ni vet , 2043 4 Juni får
jag vara ledig haha :D
'
Det är helt unbelievebel att
jag är vaken nu ;o fick sluta mycket
tidigare inatt , redan vid kvart över 4 ,
de va as gutt :D men somnade nog
inte förens vid 6 kanske ;/ men
jag vaknade för en gångsskull av
klockan idag vi kvart i 11 ;o helt
otroligt ! men de
känns skönt men mindre
skönt att det inte är någon
sol :( hade ju tänkt sola hela dagen !
lika bra att gå och lägga sig igen ...
'
Det  här blev ett väldigt långt
inlägg men hoppas ni gillar de ;D måste
säga en sak till .. Idag när jag cyklade
hem så var de på väg att börja
regna , de hade blixtrat och åskat i
Påryd innan så de var påväg
hit med ... men asså jag hann
typ precis innanför dörren och
sen kom öset ner xD fatta att
jag var glad :o haha !
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

vi gillar långa inlägg!:)

2011-05-12 @ 12:14:45
Postat av: Maccan

de ska jag komma ihåg;D ska gratta dig då om ..32 år! :D

2011-05-12 @ 12:15:18
Postat av: Anonym

trevligt att läraren kommer och hälsar på:)

2011-05-12 @ 12:15:56
Postat av: Timmy

söting där:)

2011-05-12 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0