Söndag

Missade dom 30 första länderna
igår som delade ut poäng :(
sååå segt , jag  var verkligen
trött ... så missade alltså
Sverige :( när Danny skulle
dela ut poängen , buhuhu :( haha
men aa hörde att Sverige låg 1a ett tag :D
och när jag vaknade låg  dom 2a , trodde
inte att de skulle gå så bra hoppades
mest på top 10 iaf men va fasen , 3a ?? :D
det är hur sjukt bra som helst :D det
är de bästa resultatet sen 1999 när
Charlotte Perelli vann :)
Det gjorde Eric väldigt bra :) kanske
folk kan sluta klaga på han att alla
röstar på han för att han är snygg ?
han hade en väldigt bra låt och folk
kommer ihåg hans uppträdande
efter hans show liksom , annars hade ju fan
Ryssland kunnat vinna då eftersom
det var en kopia av Eric :s hela
dansen åde , och han hade anklagat
Eric för att vara en kopia av han ...
haha dröm vidare ! klart
han var snygg men så jävla
självsäker som tror han är
bäääst , usch , ryssland ..
kul då att dom kom så pass långt
bak :D haha , välkommen till kvalet
2012 för de slipper Sverige ! :D
Aa men Eric ska vara  väldigt nöjd
för de var verkligen en super härligt
bra placering :)
'
Låten som vann var ju den sämsta
i hela Eurovision :o Azerbaljan , haha
baljan xD asså då hade lika väl
dom där stjärngossarna vunnit :p
den låten kommer ju ändå bli bra :p
lucky eller vad den hette , kommer inte
ihåg länderna bara låtarna haha xD eller
dom tvillingarna som hade låten Lipstick
men inte den som vann , nä de var
jag mycket besviken på ...
men men de var väll sååååå gulligt
med en tjej och en kille som höll på
att tafsa på varandra ... kul att världen
tycker om de ...
'
'
Sverige hade kunnat vinna :)
'
Jaja men hur som haver , så vaknade jag
vid halv 1 idag , hade satt klockan på
9 men var väll helt död då så hörde
inte den hehe :) var väldigt trött så
de va bra att jag fick sova ut :)
har ätit lite frukost och sen ska jag
duscha och göra mig i ordning och
runt 5 tiden tror jag att jag ska dra och
träna :)
det var ett tag sen så de börjar bli
dags nu att återgå till sitt normala
liv hehe :)
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är så stolt över han :) danny var bra;)

2011-05-15 @ 13:52:29
Postat av: Emil

trodde aldrig de skule gå så bra för han :o

2011-05-15 @ 13:52:58
Postat av: Anders

värdelös låt som vann...

2011-05-15 @ 13:53:27
Postat av: Simon

aldrig hört nån mer värdelös låt .... eller jo andra finns de väll men den va sämst iår så jävla arg

2011-05-15 @ 13:54:16
Postat av: Lina

ryss kilen var snygg men värsta braten, han kan bara dra:o man anklagar inte sverige för vad som helst , han är wannabe eric saaade!

2011-05-15 @ 13:55:13
Postat av: Anonym

jävla ryssare....

2011-05-15 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0