Onsdag

Hejsan , förlåt för dålig update men
igår var nog den hemskaste dagen
eller kvällen i mitt liv ! satt på jobbet
och hade sån fruuuuktansvärd huvudvärk !
tänkte gå hem varje timma när vi hade
rast men det gjorde jag aldrig , jag
kämpade mig igenom 4 timmar framför
en dumburk och hade sån huvudvärk !
när jag gick hem så kunde jag inte hålla
tårarna inne längre dom bara
kom av sig själv för jag hade
så j*vla ont!
visst jag brukar ha ont men kommer
inte ihåg när jag hade så ont senast ...
mådde illa och allt med ...
somnade vid 10 igår men sen dum
som jag va så vaknade jag vid
11 och då var huvudvärken borta
vad glad jag blev men ne då sen
kom den tillbaka och då kunde
jag inte somna förens vid 2 !!!
åhh hatar huvudvärk !
men vakande vid kvart i 1 idag
så de var skönt , inget jobb idag måste
ta de lite lugnt ... ska försöka med
praktiken idag , får se hur jag mår framåt
kvällen !
'
Så nu vet ni de , anledningen till
att jag inte bloggat , tänkte göra de
igår efter jag vaknat vid 11 men
glömde ...
Kul det är att klaga på allt ...
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna

usch fy fan :/ stackars dig vethur de kan va:/ själv har man migrän typ varje dag<3

2011-05-04 @ 13:37:33
Postat av: Matilda

usch hoppas du mår bättre:)

2011-05-04 @ 13:38:32
Postat av: Anonym

krya på dig<3

2011-05-04 @ 13:39:25
Postat av: Tilda

hatar att ha ont, kan förstå hur de känns:/

2011-05-04 @ 13:39:48
Postat av: Mia

tycker du ska vila riktigt och ta de lugnt idag:)

2011-05-04 @ 13:40:08
Postat av: Anonym

sötis krya<3

2011-05-04 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0