Onsdag

Usch känner mig dum som inte updaterat
så mycket :( men det blir inte så
mycket så eftersom jag är i skolan
och det är så tråkigt med
mobilinlägg ! ser så fult ut !
Men iaf , igår så jobbade jag
några timmar och så köpte
jag och jenny våra snygga skor
vi ska ha nästa vecka på
Jenny Challengge , dom är
ill rosa ! :D dom är as snygga !
kommer bild nån gång :)
sen har vi köpt smink och så
med som vi ska ha :)
Är så trött på klassen , fy
fasen vad arga jag och jenny
var igår ... man får aldrig säga nått
som man tycker , inga som lyssnar
på oss iaf , inte ens vår lärare ...
det suger rätt hårt asså ....
aja , bara 1 helt jäkla år
kvar ! asså åhh palla , aa vi
ska iaf klä ut oss till de
som vi hade tänkt från början
skiter i vad dom andra säger ....
finns väll nån jäkla artist som kan
se ut som oss så som vi ska se
ut ....
aja nu skiter jag i dom !
finns ingen lag på att man
ska gilla alla ...
Jenny & jag klarar oss själva :D
'
Vi var ju lediga idag , de
va skönt hehe :) har städat
lite idag och så , och imon
har vi sovmorgon :D till
9 bara men iaf ;D det är alltid
gutt :D
'
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott om idioter finns de tyvärr...

2011-05-18 @ 17:53:51
Postat av: Anna

vill gärna se bild på de:D

2011-05-18 @ 17:54:16
Postat av: Lisa

de gör ni rätt i:) skit i alla andra!

2011-05-18 @ 17:54:42
Postat av: Julia

fan vad fusk att ni är lediga:o skit i alla idioter bara!

2011-05-18 @ 17:55:59
Postat av: Anonym

ha de så kul iaf:) de kommer bli bra!

2011-05-18 @ 17:56:40
Postat av: Tea

hatar också idioter!1 palla dom ....

2011-05-18 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0