Näthat!

Kissie tar strid mot näthatet

Publicerad 2011-05-05
Bloggaren Kissie har tröttnat på nätmobbningen.
På sin blogg slår hon nu tillbaka.
– Vad är ni för människor egentligen?, skriver hon i bloggen.

Mobbning på nätet har diskuteras flitigt i medierna. Nu ger sig bloggaren Kissie in i debatten – och passar på att ge sina egna kritiker en känga.

” Varför sitter ni och är elaka över nätet, försöker mobba en person för hon väljer att se ut på ett visst sätt? Vad är ni för männsikor egentligen?! :S Spelar ingen roll om jag har silikonbröst stora som mitt huvud, det är ju MIN kropp och det skadar inte er på något sätt och vis”

Hon avslutar:

”Så skärp till er nu och har man ingenting bra att säga säger man ingenting alls”.

'

 

http://www.resume.se/nyheter/2011/05/05/kissie-tar-strid-mot-natmo/

'

Tycker det är jäkligt rätt ! Läste nyss hennes blogg (vilket jag gör
varje dag haha) men iaf, stör mig också på folk som klagar
hela tiden , asså seriöst : Skaffa er ett liv! 
Vad har man för fritid om man bara sitter och 
gnäller på hur andra ser ut och vad dom gör osv osv ....
Det är så barnsligt så det finns inte!

'

Så jag håller helt klart i Kissies mening : ”Så skärp till er nu och har man ingenting bra att säga säger man ingenting alls”.

'

/ eerikahallberg <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig & henne!

2011-05-06 @ 16:38:57
Postat av: Anita

många idioter finns de tyvärr gott om !

2011-05-06 @ 16:39:21
Postat av: Linn

tycker inte om kissie men om det har hon faktiskt rätt.. håller med dig då kan jag säga:)

2011-05-06 @ 16:40:07
Postat av: Anonym

fuck alla idioter!

2011-05-06 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0