Lördag

Hejsan , gick upp strax efter 10 idag
och sen vid 11 så övningskörde jag
till Össby och lämnade
syrran hos en kompis . Vid halv 1 tiden
åkte pappa och jag till farmor för vi
skulle ner med henne och några
andra i släkten och äta på hotellet ,
mors dag middag !
Det var gott , Kycklingfile inbäddad
i bacon med ris och currysås :)
Vi skulle åkt hem till farmor efter
och ätit tårta men jag har sån
jäkla skallvärk så jag klarade
inte de ... Så nu är jag hemma själv
ska kolla här lite sen lägga mig och
glo på nån film eller nått kanske ^^

Ikväll är det Champions Leauge som
gäller för hela slanten :D
Manchester United - Barcelona !
Heja Barca !! <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0