Hyllning

ÄNTLIIIIIIGEN! F*n vad gutt , äntligen
en seger på borta plan :D och mot Örebro
också som dom ligger eller lååg exakt
lika med med allt :D
aa det var riktigt gutt ! fick lite
update  från pappa haha ;)
matchen slutade 1-2 och första
målet gjordes redan efter 6-8 minuter
av ..... DANIEL MENDES !!! :D
kul att han har kommit igång nu igen :)
sen blev Dauda skadad och då byttes
Ricardo Santos in men det blev inget
annorlunda med de .... Sen gjorde Örebro
mål , inte lika kul ... trodde de skulle skita
sig men sen kommer Erik Israelsson och
gör andra målet för Kalmar ! och mycket mer
blir det inte med de !!! :D det är så gutt !
blir så glaaaaad ! nu ligger dom 2a
haha ett tag iaf , dom andra har ju inte
spelat sin 7e match så ;) men hoppas på
att Helsingborg förlorar lite :D
'
En liten peak till Etrit Berisha bara ...
ta det lite lugnt , inte fler gula kort
nu då blir du avstängd och då vet
vi alla vad som händer....
'
Men aa pappa såg ju matchen
och de gjorde inte jag :( men han
tyckte jag skulle hylla
Tobias Carlsson idag för
att han var en stjärna vid
baklinjen , så får väll lyssna på
pappsen och hylla Tobbe C !
'
Älskar KFF !!! <3
'
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Matte

det var så jääävlabra:D

2011-05-07 @ 08:30:19
Postat av: Anonym

äntligen en seger på bortaplan!<3

2011-05-07 @ 08:30:47
Postat av: Anonym

han var grym idag:) tobbe

2011-05-07 @ 08:31:03
Postat av: Anonym

meeendes!<33333

2011-05-07 @ 08:31:25
Postat av: Linus

fyy fan blev så jääävla glad!:D

2011-05-07 @ 08:31:51
Postat av: Rikard JOnsson

Jag älskar KFF jag med, det finns inte och kommer aldrig finnas något bättre fotbollslag. Jag är lika glad som du för segern om inte ännu gladare ha ha. KFF betyder allt för mig =)

2011-05-07 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0